CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 2, 2010

Apabila CINTA hati sakit..

wednesday-2jun2010..dari pagi bz keje spai ke petang, aku baru perasan yang arini 1 ari x dpt call / msg dr dady..& aku pon x msg die..sbb ingat die bz kot keje..then ptg ckit, da nak dkat balik..dady msg soh kol die..aku pon call la d balik..pastu d ckp nak cancel tgk wayang besok (arini ar)..aku da beli tiket cite lagenda anak setan..budget nak tgk ngan d ler..pastu..aku tnye ar nape cancel..d ckp d demam terok..da mcm nak mati da ni..mmg aku dgr suare die lain je..then d ckp die x larat..xmkn ape pon dari pagi..tros aku ckp ngan die..tgu aku datang uma die & nak bawak die p clinic..die pon said ok..so aku pon sharp 6 je aku tros cabot balik..spai uma, siap2 n bile nak kuar je..mama soh tgu spai lepas magrib dulu..

lepas magrib je..aku tros gerak g uma dady..da nak spai tu dady call, die nak tnye aku kat mane coz die da xtahan sgt..time tu aku da nk spai da uma die..xspai 20 saat aku spai..then tros bawak die pegi clinic..badan dady panas sgt2..nak ckp pon die x larat..kali ni aku npak die punye sakit btol2 trok..even dady pon ckp yg die xpenah demam terok cani..

sampai je clinic izham kat bukit cheras, punye la ramai orang..dady cube bertahan..huhu..sian tgk dady sakit..pas dady da jumpe doc, n settled amik ubat, aku tros bawak die g makan..dady ni walaupon sakit terok, selere xmo kalah gaks..hahaha..die nak makan mcD..so aku pon g la drive thru mcD kat area uma dady..aku pon tapaw skali ar..lapa giler kot..hahaha..pas tapaw..balik uma dady..makan kat uma die..sambil tgk showdown :P hehe..nasib bek mlm tu mmg xpegi showdown..kalo x da sebe salah dah aku..kat uma die..mama die ade..lepaks ngan mama die ler skali..man makan bubur & ice cream..aku mkn double cheese beger..(cane nak kurus ekk?) haha..

lepas makan, dady makan ubat..n baring..die xbg aku balik..die soh tgu spai die tdo dulu..hurm..d mintak aku picit2 pale die..hurm.....sian btol tgk d nih..spai die da tdo, aku pon mintak izin ngan mama die nak balik..mama die anta aku spai kat kete..aku gerak dr uma die kol 11pm..spai je uma kol 11:30+ camtu ar..jalan x jammed sgt..

spai je uma, refresh myself then aku msg dady n tdo..sok nak keje lagi nih..huhuhu.

sebagai tatapannn..huhuhu..pic2 kitorang b2..

regards,
sofia roxy

2 comments:

Linda Sidek said...

Inda pun penah jd macam ni sampai sehari suntuk xmsj n coll..Sedih hati xsoh ckp lah,pah tu biler si dia coll inda marah2 dia..huhu
cian sgt dah ah letih ngan kjer pah tu Girlfrend wak hal lak..

Sweetnyer daddy kamo fia,manjer jer erkk..Moga2 dia cpt sembuh.:)
Jga dia baik2 tau.

Roxy said...

dak kecik: hurm..tu la kan..kadang2 kite tgu je msg2 dorang..kan xpasal2 da kene mara..tol x..

da baik da pon die..yeah..of coz punye jage baeekkk..huhuhuhu..bakal tett!!