CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 25, 2010

Sakitnye Hati :(

hurm..hye semua..arini kan korang..fea sakit ati btol la ngan 1 staff kat opis nih..kes ni tejadi bile fea nak pegi opis fea yg lagi 1 kat sebla (tower C)..fea da ckp la ngan sorang dak nih..meh fea wat conversation between kitorang ok..
fea: akak..fea nak g sebla jap ek..
die: nak watpe?
fea: nak anta barang jap..
die: akak ckp ngan bos
fea: cakap laaaa~
pastu fea time tu da gerak ar g opis sebla sambil bawak barang yg fea nak anta tu..actually fea nak g anta laptop fea kat technician fea..pastu, bile da spai sane (office tower C) fea dpt call dr membe man yg dtg nak amik barang..so fea tpakse la balik kat opis fea balik which is kat tower D then amik barang yg nak pass kat membe man tu then fea patah balik kat tower C..on my way nak hantar barang kat membe man tu, 1 of staff kat ctu keluar skali ngan fea la..die gtaw ar time fea nak g anta barang tu, dak nih bising btol..rupe2 nye ade sambungan lepas fea blah tu taw..nak taw pe die..
fea: akak..fea nak g sebla jap ek..
die: nak watpe?
fea: nak anta barang jap..
die: akak ckp ngan bos
fea: cakap laaaa~
die: melawan..MERAYAUUU JE..
wehhhhhhh..helooooooo??? aku merayau pegi klcc ke?? aku merayau pegi kl sentral ke??? ko pegi mane2 xbg taw aku, ade aku kesa??? aku xpenah campur langsung kot! ni aku nak p opis sebla la wehhhh..ntah pape ntahhh..ko wat cani, lagi aku da xde ati la weh nak keje..hurm..ape la nasib..elok2 aku respect ko, skang ko da xlayak ar nak di respect..
hurm..fea btol2 tgh angin n xde mood nak keje kalo environment camni..mcm makcik2..otak sempit..masalah skang, fea ckit pon x kacau die taw..hurm..korang doa2 la fea cepat dpt keje kat tempat lain ye..
[S O F I A]

4 comments:

Redbloodsnow said...

yang, wakluuuuuu ckp kat die..hehe

Roxy said...

zie cayunk: haaaa mmg pon kan yang..rase cam nak sepak laju2 je! hahaha

Cik Buya said...

hye kak salam singgah :)

Roxy said...

cik buya: hye dik..salam2..singgah2 ar selalu :D