CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 5, 2008

Aku Tersepit Pintu Lif!!!!


Cantik jer kan model nih kan?? kalo la ade pix time terkepit tadi mesti lagi real..hahaha..adoiii..sakit taw..actually aku baru balik makan tadi ngan kyus n faz..pastu nak naik lif ar..then ade awek syabas nih da masuk dulu..pastu faz lak masuk, then my turn..ttbe aku masuk jer pintu tu tros tutup..tgl kyus kat blakang..time tu kyus tarik aku ke blakang..yg aku lak still nak masuk..haaaa..amik ko..abis bahu kiri kanan kene kepit..ntah mane pegi sensor lif tu ntah..adoiiiii..tolong..tp td tgelak2 ar kitorang kan..mane x nye..da la ade awek Syabas kat ctu..hurm..nasib xde pakwe2..wakakaka..kalo x..mau kene gelak besa aku pas nih..ataupown aku dpt nickname baru.."awek tsepit kt lif" wakakakaka..mmg 1 pengalaman yg agak mengerikan..haha..spai je opis aku tros wat report kat dady arr..hikhikhik..so pade korang2 tu..moral of the story..jgn gelojoh masuk lif nnt tsepit cam aku..wkakakakakaka..

4 comments:

Redbloodsnow said...

wakakakkaa...cian kat adik aku neh
dpt z bygkan raw :P

klo ade mamats²...mawnyer malu besaq..kahkahkah

:D

pwincess AJA said...

hi3.aja penah tecepit pintu LRT.
lagi malu gileps.
tp rasa sakit lagi tebal r dr malu kan.
papepom tetap control wat cm takde pape.
hahahaha
tp blk uma meraung r.
ekekekeke.;D

Izzatul Azma said...

mna la pegi sensor lif tu..ish3
fea, ag satu yg memalukan..klo kte masuk lif,tibe2 munyi sbb overload..mst malu kan..haha ;p

tp iza tak penah kena lagi ok ;p

Gg said...

dari bunyi sbb overload,lebih baek la tersepit~ hehe
tapi, bunyi overload ni,Gg dh slalu sgt kena kat hostel nih.hahahah.selamba je.