CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 15, 2008

Kekasih Yang Tak Dianggap..KERTAS

[Pix sj2 je letak]


aku mentari


tapi tak menghangatkanmu


aku pelangi tak memberi warna di hidupmu


aku sang bulan tak menerangi malammu


aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku



reff:


sebagai kekasih


yang tak dianggapaku hanya bisa


mencoba mengalah


menahan setiap amarah



aku sang bulan


tak menerangi malammu


aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan



repeat reff



sebagai kekasih


yang tak dianggap


aku hanya bisa mencoba bersabarku yakin kau kan berubah



repeat reff

1 comments:

Redbloodsnow said...

lagu ape neh ek lalink
x pnah dgr aa..cedap ke x ek?
sape yg bw eh..hehe

p/s:
sgt suke ngan pic fea tuh ;)