CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 15, 2008

comey x dorang nih!!

Nur Wardina Shahirah Binti Irwan Rizal - 2nd September 2002
Nur Syazana Husna Binti Muhd Nizam - 9th May 2004Muhd Fahmi Bin Irwan Rizal - 29th September 2004Nur Husnina - 25th December 2007

Muhd Fariheen Bin Irwan Rizal - 20th January 2008
comey x dorang2 nih sume??
ni sume pix anak2 buah fea..hikhikhik..
mane yg ber binti kan mohd nizam tu anak akak fea..
yg ber bin / binti kan irwan rizal tu plak anak abg fea..
dorang nih penyeri idop fea n family taw..
yg nur wardina shahirah tu die paling rapatttt skali ngan fea..
manje sgt2..
yg nur syazana husna tu plaks..adoiyai..penat nak layan die..hikhikhik..byk mulut wooo..mcm makcik!!hikhikhik..suke melawa..abis barang make up aku kene usik ngan die..
yg muhd fahmi..huhu..handsome boy nih..keje die nak makannnnn jew taw..kalo makan tu..satu pinggan tu die punye jer..xleh kongsi2..takot xcukup kate nye..hehehe..die nih still ade slang lagi..slang ganu+perak+kelantan..uncle man leh jadi uncle mang! orng dgr die ckp, kompem org ingat die asal tganu..hikhikhik..
then..nur husnina..die nih pemalu agaknye..aku jage die aritu..main agah2..die wat derkkkk jer..blur kot..waakkaka..spai aku mental, aku ckp, "besok baru die gelak agaknye.."tp die comel sgt2 sbb die chinese look taw..hehehe..
last but not least..muhd fariheen..perghhh..mat senyum nih kuat sgt2 gelak..tp amatlah lasak..xlarat ooo..aku mama n papa spai sakit2 pinggang jage die sorang jer..adoiyaiiiiii..tu yg isnin aritu aku EL sbb aku kene tolong mama jage baby..cian mama papa cakit pinggang...comeykan mereke2 ini???





1 comments:

Redbloodsnow said...

nina tetap pujaan ati zie..hahaha
comey banget ittew anak!!!


grrrrrrrrr...geram neh :P