CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

Rambut raye :P kasik komen ckit! :P

hai uols! huhuhu saje je nak update rambut raye nih..mule2 fea juz gunting rmbut blakang fea, trim2 rambut rosak je kan..pastu niat nak gunting rambut depan tu ckit je..at least leh wat belah tepi tu lagi..skali auntie tu da potong pendek cam kat pic yg pakai spec kat bawah ni ler..

pastu kuar lak jpe man..hurm...man leh nyampah lak tgk muke aku! adosh!!! stress..aku pon nyirap gak sbb muke xcantik kan..pastu aku balik..aku trim sendiri rambut depan aku..jadi la fringe trossss...cam pic yg ke 2 tu..(pakai baju purple) then jpe man, baru la man ckp COMEL :D then baru puas ati aku..walaupon ade suare2 mengatakan rambut aku ni "nampak kelakarlah!"
hehehe..aku x kesa..mmg klaka pon sbb npak cam budak2 :D ape pendapat korang plak?? jawab jujur ok..




2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hehee..adalah cam budak2 sket
comey.
takpe...blh dpt duit raya lebih ;)

Tqa said...

Tomey je. rambut gaya Dora The Explorer. hehe i pun wt rmbut mcm gni. :)