CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 27, 2010

sumpah aku menyirap!!

dear all,

for those yg da mmg kenal sgt perangai aku nih mmg xkan boleh nak ckp ape ar lagi kan..n for whom yg xkenal aku, mesti korang akan ckp aku kolot ke ape2 la..tp aku pedulik ape..korang x rase..tp aku rase..

situation die, aku xtaw nape aku mmg xleh nak tgk bf aku add ppuan lain yg aku x kenal dlm fb die..actually b4 bf aku wat fb, kitorang da deal yg die leh wat fb tp die xleh add mane2 ppuan except family (cousin's)..and aku xpedulik la sp2 ppuan pon yg add die mmg die xleh approve..thats me ok..mmg xleh nak control tahap kejelesan aku..aku mmg mcm ni since dulu..my bf AGREED ok ngan aku nye deal tu..tp skang? aku tgk da ade ppuan yg die add..die break the promises :( janji mcm keling..bile aku mara, die wat2 mcm MOODY..oh SHIT! aku mcm xleh tahan and rase cam nak pegi pukul je bf aku..y die xleh nak jage ati aku sedangkan aku punye la jage ati die dgn x approve mane2 laki yg die x kenal..eventhough ex school mate aku..aku da bgg..aku bukak blik fb aku, then aku approve ar mane2 dak yg add aku tp pending..HAMEK kau! tp mane yg kenal je la..yg xkenal, sorry..aku mmg x berminat..sakit la ati aku..aku cam kecewa sgt die wat cani kat aku..mmg la aku npak cam kongkong die..tp juz in fb..bile depan2, if bf aku bgelak ketawa ngan ppuan yg aku kenal, aku leh control lagi..ntah la..elok aku idop sorang2 kot..susah2 sgt kan..aku bukan la nak mengungkit, penah aku wat bende yg die x suke..tp once die da ckp die xsuke, aku tros promise ngan die yg aku xkan pegi lagi without die nye permission..and u see?? until now aku xpenah jejak tempat2 yg aku pegi tu sendiri tanpa die or permission die lagi :( Ya Allah, apekah dugaan yg ko bagi kat aku nih..permudahkan lah ia Ya Allah..

mode: SOOO SAD! :(

[S O F I A]

5 comments:

pwincess AJA said...

alahaaaai.sian nye k.fea.
tataw nak komen ape.
cume ley kate SABAR memanyak ea kak...

~daRLee ZuRiS~ said...

cool,sis.
sabar ek.jgn ikut sgt perasaan tu.
dlm perhubungan kenalah ada give&take kan.
bincang elok2 ngan die ek
takmo marah2 lah
kedut2 muka tu ti tau ;)

Roxy said...

aja cayunk: dear..thanx ek..kfea mmg mcm nih..tgh sabar je la nih..

sis zuris <3: mmg kak..btol pe akak ckp tu..fea bab2 lain fea mmg xpenah kesa kak..tp juz bab ppuan ni je kak :(

tu la..da naik kedut da muke nih..

kadang2 rase cam nak delete fb je :(

Stilla Royazrie said...

ala..la..la...sian kat fea...tila pun penah gak kes cam ni..sekarang ni roy cam malas nak peduli lagi pasal fb dia...dia tak nak gaduh2..

erm fea sabar ekk...mungkin ada hikmah disebalik semua ni..

Roxy said...

tilla: sobsobsob..lend me ur shoulder pls..hehe..ok dear..now dlm process menerima..hope die x ler ade niat nak menggatal ke ape..coz da nak dekat2 da nih kan :( fea bukan ape.. im juz afraid to loose him..