CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 18, 2010

Cerita Hari Ini..


[gambar saje2 letak - fea & fara]


waaaa..smlm b4 tdo ade fight2 ckit ngan dady..tp da ok da..biase la kan..aku da cube elak dr nak gado ngan die..tp xtaw nape..maybe sbb bendera jepun aku da bkibar..hahaha..cian gak dady tension ngan aku..hurm..tp die patot kene paham la kan..tp xpe la..so bile da settled fighter tu..aku pon set ar jam utk bgun sok pagi..kene gak g keje walaupon aku still not in gud condition..still mengah2..aku pon set kol 6:45am..

bile tibe je jam tu pukul 6:45am, tanpa disedari dan sengaje pon sbenanye, aku tekan button yg membolehkan jam tu bunyi balik 5-10minutes later..hahahaha..last2, korang nak taw kol bape aku bangun????? hahahaha..7:30am aku bangun..korang bygkan betapa syok nye aku tdo n xnak lepas kan bantal busuk aku tu..hahahaha..tu belom kawen wehhhh..kalo da kawen xtaw ar cane..hikhikhik..da bangun tu ape lagi..berlari ar amik towel, mandi, make up2, hair dryer rambut, minum n tros p keje..

sampai tempat keje, aku dgn keadaan yg masih lemah ni, aku gagahkan diri wat keje gaks..tp dorang ramai ckp muke pucat, ade yg ckp comot, hahaha..kire x semenggah la pon muke aku arinih..ye la weh..mane larat nak wat keje pon..so aku pon sambung ar wat keje dect phone yg mcm biase tu kan..stop kejap utk lunch..kyus da bwak nasi lemak..pe lagi..lantak ar nasi lemak ramai2..pastu, sambung balik wat dect phone spai kol 6..perghhhh letih yg amat sangat..arinih sume balik awal..tp kalo kene stayback pon, aku rase aku xlarat nak stay..mesti aku balik gaks..so, kol 6 sharp, aku da settle aku nye keje, then siap2 balik..

spai umah dlm kol 7:10pm, aku tlupe yg arini mama papa ngan is p uma kyong..hurm..so aku sorang2 la ni kat uma..hehehe..since aku kene mkn ubat, so aku pon makan la megi dulu..nak masak nasi sume cam malas je..hahahaha..dasar taw..kikiki..pas makan megi, aku mkn ubat plaks..then update pape yg patut..then pe lagi....TIDO arrrr! hahaha..gud nyte kawan2! luv u all mwach!


[S O F I A]

3 comments:

pRincESs_N said...

get well soon fea...

*Dak kecikkk* said...

mkan maggi je yang..
alolo ciannye..

adatlah kang org tunang ni,gduh2 manje tu kira biasa dah..hehe

Stilla Royazrie said...

ala cian nye..rajin2 makan ubat tau ti cepat sembuh..=) hugs...