CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 18, 2009

AKU HAPPY =)

ni aku nak cite pasal semlm punye cite..petang smlm man msg said ajak datang umah die..bile aku msg tnye balik kenapa..die jawab saje..windu katenye..hikhikhik..tp aku xdpt nak dtg sbb aku da plan balik je keje aku nak rehat n tdo awal..bile balik je umah..napak mama plak masak LAKSA my peberettt nih..aku makan spai xsedar yang aku da makan spai 3 mangkuk..perghhh..laksa mama mmg sedap..pastu bile da mandi n settled2 pape yang patut, aku layan la diary AF7 jap..dlm kol 10 camtu aku da nak tdo..skali tbe2 hp bunyi msg..received from man..die said yang die da ade kat bawah umah aku..whoahhhhhh..cam x percaye jer..by the way..aku jarang dpt peluang mcm nih..so ape lagi??? aku pown siap2 n keluar ngan man..kebetulan aku mmg winduuuuuuu bangat ngan man..n ari nih..aku masih lagi tersenyum sbb aku apy sgt!!
AKU APY SGT.

0 comments: