CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 26, 2009

Aku tak suke perasaan nih!!

Apa korang rase bile sumone yang actually mmg la baik tp die tu leh wat korang jeles muncul dlm relationship korang..kire menganggu ar jugak..tapi aku try utk buang perasaan tu..tp mmg ade gak..cane erk..tolong ar..aku da x sanggup nak ngadap prasaan nih..n yg paling aku tension bile..xde ape yang bleh aku wat ngan perasaan nih..aku je rase..xde solution pown..seday x..orang tu pown actually xsalah..aku nih hah..nape mesti aku ade perasaan mcm nih..die da kawen da pown..nape mesti aku jeles ngan die..xpela..biar je la aku dgn perasaan aku nih..sp2 ade nasihat nak bagi..sile2 ar erk..aku mmg memerlukan nasihat korang..aku xsuke bile ade prasaan nih sebab..aku
SAKIT!!

2 comments:

pwincess AJA said...

huhuhu k.fea.
susah kan ble ade perasaan cm2h.
akak try la buang perasaan 2h.
jgn pk sgt.
akak luangkan ms ngan aktiviti yg blh wat akak lupakan perasaan 2h.
jgn seksa diri k sis.

tke cre.
=)))

Roxy said...

thanx aja..

kfea da try..kes lame sbenanye..but orang tu ttbe muncul balik..tu yg kfea xsuke..sakit sgt rase..neway thanx for ur advise..

akak try ok..