CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 8, 2008

Shoppinkkkk Rayeee!!!

Last saturday fea majuk taw ngan man sbb die xjumpe fea pown..sedangkan fea excited nak jumpe die..ye la konon2 nak bbuke same la ngan org tersayang..tol x?alih2 xjumpe..fea cam moody je la 1 ari tu..hurm then soknye dady msg dlm kol bape ntah x ingat..ajak kuar dating..haha..so comey..hikhik..then siap2 kuar dr umah around 12:45pm jumpe dady kat lrt bandar tasik selatan..pastu dady dtg amik with amar..hehe..kitorang tros g Pavillion..masuk2 je kete kan..dady said mama die bagi aku kain baju kurung..so BAIK taw bakal mak mertua aku nih..cantik..kaler ijau..cayang ar ngan mama dady..then spai je Pavillion, jalan punye jalan kitorang masuk ar kedai AX..so dady grab 1 Tshirt nih, kaler PUTIH..n aku punye kaler MERAH


[AX Fans]

This Tshirt fea xsure harge die coz dady yg bayar..actually aku xmo..tp dady nak gak belikan utk aku..n die agree bile aku pilih baju nih..total baju kitorang b2 adalah..RM338.00..mak aiiii..da leh simpan wat kawen tu sbenanye..hehehe..then kan jalan agi..kitorang masuk plak kat kedai CK..mule2 nak carik suar jeans dady..tp die berkenan lak kat 1 baju nih..kaler putih..mmg cantik & sesuai utk raye..hehehe..dady suh aku try..aku xmo..then aku ajak dady kuar..dia bawak aku masuk balik kedai CK tu n try baju tu..then die suh amik..baju CK nih plak cost me RM279.00

[Cantik kan baju nih..sopan ar..sesuai utk raye]


[wat2 xnpak erk]

Then kitorang jalan2 agi..p masuk Roxy & Quiksilver & Reef..Carik seliper..tp sumenye xde yg berkenan ar..pastu saje2 aku jenjalan kat Adidas..hikhikhik..tibe2 aku try 1 sliper nih..hurm..muat taw..harge pown xla mahal..tp dady nak suh try yg kat Timberland punye..haaaaaaaaaa..xmo aku..coz Timberland punye agi mahal kowt!! so aku pown grab je la yang nih..

[ADIDAS..1st time kot pakai barang die..]

OK x? okla utk jenjalan..pastu da penat jalan..kitorang pown g bbuke aka SUNGKEY kat Nailis Ampang..hehehe..aku makan bee hoon tomyam..perghhh sedap..then dady makan nasi goreng sardin..n amar plak makan spagheti kabonara.. so taun nih aku ada 2 kain baju kurung pemberian mak mertua aku.. 1 kaler purple..1 lagi kaler hijau..

[1st-Kaler Purple]

[2nd - Kaler Hijau Turqoise]

hehe..then pas makan dady anta aku balik tros..owh ye..singgah tmpat membe dady jap amik barang then baru die anta aku balik..pastu da balik ape lagi..hehehe..try ar baju..hikhikhik..suke2..hehehe..tp pix aku nih npak aku begitu rendang skalik..tp lantak ar..xnk amik pix muke sgt kan..hehehe..

[Fea wearin' CK white Shirt]

[Fea In AX red shirt]

So..raye nih agak meriah gak ar sbb beraye sakan ngan baju2 nih..walaupon agak membazir..tp kualiti die bagus n sesuai pakai utk g memane ok..

11 comments:

Redbloodsnow said...

waaaaaa...bju CK tuhh
bute mate kak long nengok die nyer rega lalinkkk...isskkkk

x mampu kak long nk beli..hahahaha

Roxy said...

hurm..klong..ade rezki lebih klong sure leh beli gaks nnt ok..

Nurmala Mazlan said...

shopping sakan nampak..fea dok mana ek??

Zhoe Wynz said...

wuhoo.. uhuk2.. tbatuk tgk price tuh.. but nway.. cantek la merah tu... aiilikee... hehe... sliper adidas pin aiilike.. slesa nak pakai..

tiffany said...

yea.... sukenye tgk fea dah update balik...

yang, bagi ida la kan, tak kisah la kalau baju tu mahal asalkan hati puas and sedap dipakai... sebab kalau sayang2 sangat pon duit tu nnt abis jugak... ngahahaha... habisla ngah dah tumbuh tanduk...

Ck shirt very the cantik la... same goes to the AX la... hehe... mesti berbunga2 je rase bile bakal mak mertua bagi baju raya kan... hekhek...

bile nak makan nasi minyak ni alang???

Memory said...

pergh shoping sakan oo...isk isk...takper nanti satu hari nak try gak la soping gitu...uhuhu...

Ceera said...

gle mahal ko nye baju.. kalau aku, 300 tu leh beli banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkk lagi baju, hehehe...

Izzatul Azma said...

mak ngai feaa
bapak la mahainya rege baju
tak sanggup den
hihi, owg leh beli manyak ag baju guna wet manyak tu taw :P
alang, t iza dh balik bangi, kte kuar sama2 lagi nak? (:

santek la baju yg 2nd tu..yg ibu man kasik tu :D

Anonymous said...

waaaa da strt sopin ry yek.. best nyerr..

aku x beli pepe pun,maleh!! =p

sweetlavender86 said...

wuuuu..sopink sakan fea..syok2..org dah keje xpee..klu student cm zura nie..erm beli harge cmtu..erm..berbuke kt masjid je lah hari2..ahahah..pokai acik

OoNey™ said...

menykong komen oleh sweetlavender..
ngeh2..
bese la kn..org da nk naik plamin..kne la bgye2 rye nih kn fea??
hehe..pape pon..cun la bju yg CK tu..very suittable 4 u..