CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 17, 2008

Yayy..Dady Bought Me Baju Baru..


Since smlm aku a bit down..dady dtg jpe aku kat umah (thanx dady coz layan prgai mumy ni) ..pas dady bawak adik die p klcc beli barang..ttbe dady kol aku tnye nak roti boy ke x..hikhikhik..sp xnk..sedap tu..hahaha..then a few minutes later..pas aku da mandi..dady kol agi n said die da ade kat bawah..korang nk taw sumthing..time tu ujan lebat sgt2..n dady dtg naik moto rupenye ngan bebet..sobsobsob..very touching..then..dady bg kat aku roti boy & BAJU BARU..hikhikhik..sonoknye..da la kaler purple..hikhikhik..comey..ade goldast2 lagik..tgk ar pix kat bawah nih..aku try baju baru..hehehe..tp pas dady balik ar..hahaha..xkan nak try dpn dady kowt..malu arr..hehehehe..



[huhu..AX model yg mukenye sembab sgt2]


[close up ckit]


[ARMANI EXCHANGE..like it so much]


Thanks to dady ea..coz belikan baju nih walaupown mumy xmintak..huhuhu..luv u damn much..syg dady bangat!!!!

11 comments:

Izzatul Azma said...

wahhh..sukenya ati dia :D

Ceera said...

oh, so sweet ok bf ko..

kalau aku, harus terharu jugak..

Roxy said...

hikhikhik..

mmg apy bangat taw..

Zhoe Wynz said...

mcm dlm drama la plak.. motor dlm ujan.. hehe

Roxy said...

to zhoe:

hahaha..yelakan..cam dlm drama..huhuhu..

Nurmala Mazlan said...

comel nyer dady dia..
nak roti boy ngan AX jugak..sobsobsob~~~

Roxy said...

to sis nurmala:

hikhikhik..nnt fea banje roti boy eyh..

Anonymous said...

oittt rmbt kamu sudah pnjg..

tiffany said...

alang... ade tak scene nyanyi2 lagu dalam ujan... ?? hekhek... sangat2 sweet la naik moto dalam ujan...

n baju tu pon tantekk... sgt2 best!!

Roxy said...

to nemo:
tu la kan..wambut da panjang nih..biar kan die panjang..nak simpan balik..hehehe..

to tiffany:
hehe..scene nyanyi2 ade..lagu industan lagik..wkakakaka..tu ler..baju tu mmg tanteeekkk..hikhik..alang cuke sgt2..

Redbloodsnow said...

wahhh lawooo
kaler papel gittews..hik
hahhh!!! jgn kasi org pinjam²
meroyan along t..hahahaha

tp lau along pinjam...xpe
muahahahaha **ayat x leh blah**