CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 27, 2008

Lunch Yang Menyedihkan..Sobsobsob..

[sedapnye....]

arinih aku xlunch..huhu..bukan ape..since smlm spai sok aku kene cover dak customer service aku..die cuti sbb die ade exam..soo akak nih ler yg settled kan keje die..hehe..tp bukan masalah besa..so disebabkan aku xsempat nk lunch dan perot aku nih asyik krukkrakkrukkrak cam ade org bertukang jer, so aku pown wat ler nescafe..bos aku nih lak bagus taw..die ade beli 1 tin biskut cream..nyum2..hikhik..sedappp..so..lunch aku arinih menjadi seday sbb..aku makan biskut jew..huhuhu..pe nak wat..lapo..lantak je la ape yg ade kan..elok ar ade dr yg xde..kalo pikir2 balik..org bosnia lagik ar xdpt makan pape..huhu..so..jemput makan sume..biskut & nescafe..


2 comments:

Izzatul Azma said...

ala2 ciannya dia..hihi
nasib baik pg td dh mam roti kan
at least xdela lapar sgt

Nurmala Mazlan said...

ala siannya dia...
takkan makan tu jerk??