CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 13, 2008

Baby Fariheen Masuk Spital!!

Smlm aku on MC sbb cuti aku da abis..wakakaka..ganas x..baru setengah taun cuti da abis..tp MC aku byk agi..so tpakse la aku gunekan mc aku..beside..aku bukan saje2 je amik mc nih..aku ade tugas yg nk kene wat..aku ditugaskan mama utk menjaga 2 pendekar nih..tgk bawah nih..dr pix die pown korang leh bayangkan betapa NAKAL nye bebudak nih taw..lelagi yg laki tuh..sbb nye..adik dorang (baby fariheen) masuk spital sbb die demam & suspect DENGGI!! cian die..when aku p melawat die, die senyap jer..mama dorang said, baby xsenyum da bape ari da..asyik moody jer..tp smlm..when aku dtg..sonok sbb die senyum bile tgk aku..haha..terase bangge lak..tp seday tgk baby sbb die napak lemah cgt2..hope he will get well soon..pray for him..[Pendekar Kundur]


[my baby fariheen]

3 comments:

Izzatul Azma said...

wahh..tgk gmbr pon cam dh taw nakalnya c abg tu yang :D

Roxy said...

tu ler pasal iza..notty die..ya ampunnn..hikhikhik..

but c kakak die my jantung hati u know..

tiffany said...

ciannye kak baby fariheen... hope die cepat2 sembuh...

wah pendekar kundur berdua tu kan main lagi ekkk... fahmi nampak sgt2 nakal la... hekhek...