CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 10, 2008

who is RAFFLESIA??


cantik x??

hehehe..1st question utk korang..

hehehe..

of coz la kan..

lagik2 bile pic nih di snap on her wedding day..

mmg cantik..

aku pown terpegun mase tgk die da siap..

so..aku kenalkan kat korang eyh..

RAFF tu name singkatan utk RAFFLESIA..

nickname die la tu..name btol die lain..

die ni aku kenal since primary skool..

mule rapat time skolah menengah lew..

she's my bestfwen taw..die antara pendengar setia masalah2 aku..

raff da slamat dinikah kan pada 21 march 2008..dgn sape??

dgn husband die arrr..hehe..ramai yg frust menonggeng,siap nangis guling2

time die nih kawen taw..

ahaks!!..cian dorang..hahaha..on that day, aku laks jadi die punye bestwomen..hehehe..

aku pakai baju kurung kaler gold..sbb themes die kaler gold..

hehe..majlis die mmg meriah sgt2..

hurm..bile la aku plak nak kawen nih??

hehe..kalo z & iza bace nih mesti depa kata aku nih gatai..wakakakaka..

=P

2 comments:

Syamsul Akhmar Shamsuddin said...

biler nk kawen??boley kawen...suruh man jual barang2 keter dia..kasi stendet kete...pastu boley la kawen..mesti meriah gilerr...ngee~~

Izzatul Azma said...

ngehehehe..

fea dh ckp dlu..meh eza nk ckp ag sekalik..

gataii ni *sambil piat tinger fea =P

tantek ar raff tu yang..sama tantek ngan fea :)